Toate produsele comercializate de S.C. Limar Medical Distribution S.R.L. beneficiaza de valabilitatea produsului garantata de producători, conform legislatiei în vigoare la nivel național și european, aceasta fiind indicată pe eticheta fiecarui produs în parte.

 

Pentru produsele cosmetice și de igiena orala valabilitatea este de o perioada de 12 luni de la data deschiderii flacoanelor respectivului produs (cosmeticele au indicatia producatorului 12M), termenul de valabilitate a produsului fiind indicat pe ambalaj de catre producator.

 

Garantia produselor este cea prevazuta de legislatia în vigoare, respectiv 24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice, în cazul produselor electrice său electronice.

Un caz special il reprezinta dusul bucal So Wash ce are o garantie de 3 ani a corpului principal a dusului bucal So Wash.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Documentele necesare pentru acordarea garantiei
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
  • produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C. Limar Medical Distribution S.R.L. nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Conditii de ambalare pentru produsele trimise catre S.C. Limar Medical Distribution S.R.L. prin curier

1. produsele achizitionate se expediaza in cutia originala, pus in sistemul de protectie sau ambalat in folie protectoare, in asa fel incat sa nu sufere socuri la transport; la randul ei, cutia originala se ambaleaza in hartie

2. produsele achizitionate care nu mai au cutia originala, sunt si ele ambalate cu folie protectoare si puse intr-o cutie, care la randul ei trebuie ambalata

3. pe colet trebuie mentionat: In atentia S.C. Limar Medical Distribution S.R.L. - Service

4. in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta

5. in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal

Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.

De asemenea, va rugam sa tineti cont de faptul ca repararea/inlocuirea unui produs in garantie presupune examinarea aceastuia intr-un service autorizat de producator, ceea ce implica si un cost de timp. 

Va asiguram de faptul ca S.C. Limar Medical Distribution S.R.L. depune toate eforturile pentru ca acest timp sa fie cat mai scurt. O estimare asupra timpului petrecut in service o puteti obtine de la reprezentantii nostri de vanzari